Normal doğum asla mümkün değil şu bu bisürü şey demişlerdi daha o haftadan ama alakası yok konum değiştirdiği müddetçe Allahın izniyle mümkün.. burada da çok araştırmıştım ben de birçok kişinin böyle olmuş ve normal doğum yapabilmişler. Bazı doktorlar sezaryen yapmaya bahane arıyor maaalesef…