dozkaraca benim de sonuçlandı yatışım yapıldı hastaneye kendi doktorum sağolsun ilgilendi safra kesemde 7 mm taş varmış o yüzden bu kadar acı çekiyorum ama bebek olduğu için ameliyat yapamayız dedi doğumdan sonra anca yapa biliriz dediler bolca serum yiyorum ama ne olur bilmiyorum 😢