Kahyaasena Kimlerin neleri olcak sohbet etmek için açtım burayi bu sene sizce kız senesi mi erkek senesimi haydi sohbete 🤭🙏🏻🙏🏻
ilginay gkc990_ yaaa benimde kız Nisan 10 da tahmini doğum rabbim hayırlı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
ays2458 Kahyaasena ikiz kız büyüttüm Rabbim kucağına almayı nasip etsin çok güzel bı duygu ikiz bebek büyütmek
Kahyaasena ilkannelik1 erkek bebek çok istiyorum ama şuan belli değil daha erkek olrsa (Alparslan Göktuğ) koyarim
elifayaz112_ ilkannelik1 bi sorun olmazsa Nisan da doğum yapıcam erkek bebek bekliyoruz ismini de poyraz ege düşünüyoruz güzel mi sizce 😍siz ne düşünüyorsunuz kaç haftalıksınız
1Uykusuzanneee Kahyaasena doğum Nisan’da kızımı bekliyorum🥰 bir oğlum var alışveriş işleri ne kadar sınırlı alandaydı hep sabit renkler sabit modeller ama kızlar için öylemi her şey rengarenk hepsine bakasım hepsini alasın geliyor