_Ebrukaracan06_ ay sağlık ocakları var ya tam bir pişmanlık gerçekten alt tarafı bir kan tahlilile bakacaksın bu iş bu kadar uzamamalı bende cuma verdim pazartesi çıkar dediler o kadar pişman oldum ki cuma verdiğime 3 gün bekle dur insanı toruyor pazartesi de ordaki hemşireye mesaj atmıştım o baktı ilk çıkmamış dedi sonra kendi yazdı çıkmış diye ama o çıkmış dedikten sonra yine girdim ben e nabıza göremedim geceye anca düşmüştü e nabıza