_Ebrukaracan06_ Kızlar cuma günü verdim beta hCG kanı sabırsız olduğum için hemen sonuçlar çıksın istiyorum bugün çıkarmı veya saglık ocagına gitsem doktor ordan görürmü ☹️☹️
aybalasmom _Ebrukaracan06_ sağlık ocağında E nabıza düşmesi uzun sürüyor. Gidersen doktor görür sonucu. Hadi bakayım güzel haberlerle inşallah 🙏
Masal0018 _Ebrukaracan06_ gitmenize gerek yok İnternetten oranın telefon numarasını bul ara cuma günü kan tahlili verdiğinizi e nabiza düşmediğini söyleyin telefonda bilgi veriyor çoğu sağlık ocakları
gzmturan Araya hafta sonu girdiği için olabilir bende idrar tahlili vermiştim cuma günü sonuç şimdi gözüktü
_Ebrukaracan06_ Masal0018 varsada zaten kayıt olmak için yine gitmem gerekir enazından gideyim varsada kayıt olurum
ebrudefnee _Ebrukaracan06_ hastanede verirseniz 2 saate çıkıyor hafta sonu girmesi önemli değil baktınız mı sağlık ocağında sonuçlar hemen çıkmıyor