NimetDilmen bizde 34+5 olduk çok şükür🙏🏻 Benim en başından beri idrar yolu enfeksiyonum var hafif yollu ama iki kere ilaç kullandım ve idrar kültürü yaptırdım. Kültürde birşey çıkmadı, doktorum normal doğum yapamazsın demedi hiç. İnternette çok bilgi kirliliği var çok yüksek ve anormal durumların sonucu yazılmış hep oysaki hafif idrar yoku enfeksiyonu gebelerin birçoğunda oluşan durum. Doktorun ilaç verdiyse kullan, bol bol su tüket ve kişisel temizliğine dikkat et inşallah birşey olmaz Allahın izniyle🙏🏻