Sabia NimetDilmen bende de var 33 haftalığım.4 kere antibiyotik kullandım daha neler neler evde doğal şeyler denedim ama doktorum en son fitille krem verdi iyi geldi
Nurum10 NimetDilmen bende de var ilaç verdi hafta mı doldurdum çok şükür 37+2 yim ama bende doğduktan sonra küvözde yatmasından korkuyorum son aydaki enfeksiyon bebeğe geçebiliyor çünkü 😞😞
blackeagle NimetDilmen bende 1 haftadır mantarla uğraşıyorum kaşıntı yanma kanama😔 doktorum antibiotik ve fitil verdi sanki biraz azalma gösterdi çok şükür zormuş valla 7.ayımdayım bugüne kadar bir sorun olmadı şimdi mantar çıktı Rabbim hepimize şifa versin
NimetDilmen Tugcetuncer Bendede çok var qibi qozuküyo sonucta yarın qitcem doktora. Korkularımız başımıza qelmez İnşaAllah yaa 😟😟
NimetDilmen Sabia Bende yarın qoturcem sonucu banada ilaç verir sanrm. InsaAllah kurtuluruz ve zamannda kucaqmza alırız
NimetDilmen Nurum10 Çok şükür tamamlamissin sen darısı bizim basimiza İnşaAllah 🙏 Ben şey duymustum enfeksiyon olanlara sezeryan yapiolar bebeqe enfeksiyon qecmesin die. Ne kadar doqru bilemem tabi
Sabia NimetDilmen inşallah canım ama fitil istemeni öneririm ben 8 Aydır ne çektiğimi bi Allah bi de ben bilirim. Ama gerçekten fitil kesin çözüm👍🏻👍🏻
NimetDilmen Nurum10 Sadece kulaktan dolma benimkisi öyle duymustum ama biliosun ki aqzi olan konusuyo
12467990 Ben ilk hamileliğimde çok yaşadım mantara bişe dönüştü ve sağlıklı bi Doğum olmuştu çok şükür yani bebeğe bi zararı olmadı şimdi ikinci hamileliğim yine enfeksiyon çıktı
NimetDilmen 12467990 Erken doqum düşük felan yazıo nette çok korktum. Çok şükür bisey olmamıs sizde. InsaAllah bizimde olmaz