Merve6475 benim bir sorum olacak boyum 150 çatı muayenemde çatım gayet iyi çıktı normal doğum yapabilirmişim bebeğimin kilosu 3600 ile 3900 arasıymış ben hamileliğim boyunca 30 kilo falan aldım hamile kaldığım kiloyu bilmiyorum tahmini olarak baz aldık ve 30 dedik kendi doktorum normal doğurabileceğime inanırken başka doktordan tavsiye aldı ve oda benim kilomu sorun etti bebek hazneye sıkışır omuz takılması denen şey yaşanır bence sezaryen olsun dedi ve doktorumda bana bıraktı ne yapmam gerekir sizce 😕