Ben de iki kez kestirdim birini ilk trimesterde şimdi 33.haftadayım yine kesildi hatta annem kesti dün , beldeydi suan omuz hizasında resmen hafifleme geliyor.. Hatta boyadık bile kokusu rahatsız etmeyen solumadığım bir boyayla.. Gaybı yalnız Rabbim bilir hurafelerle de şu dönemde beyninizi meşgul etmeyin yeterki kendinizi rahat ve iyi hissedin bence :) Benim de en başta içime dert olmadı değil çok aşırı kısalınca ama sanki baş ağrım azaldı daha dinç hissediyorum pozitif etkiledi beni.. Size de iyi gelir umarım ruhen ❤️