ikiprensesannesi___ dilaraacet bende en son 4 Kasım’da gitmiştim 😁 sorma ya kasılma ve yalancı sancı dediğin gibi taş gibi oluyor karnımda bende hep dua ediyorum sağlıkla gelsin artık yeter😂sağlıkla vaktinde kavuşmak nâsip olur hepimize inşallah
Nurkl ikiprensesannesi___ ben de yarın gidiyorum 36+3 olduk bakalım tarih alacak mıyım çok heyecanlıyım 🥰
Elsanur ikiprensesannesi___ geldim her şey normal haftaya gel dedi. Bebeğim hep 1 hafta 10 gün geri çıkıyor ya
QueenBahar_ ikiprensesannesi___ benimde görüş günü canım dr ile konuşacam hazır yatışım yapılacak akşamdan alsın sezeryana 🤣🤣 Verir kesin 34 haftda gün verdi bana Bizede haber ver 💖
ikiprensesannesi___ QueenBahar_ hadi inşallah herşey istediğin gibi geçer sağlıkla kavuş bebeşine çok heyecanlı ya 😍veririm güzelim ❣️🥰😘
melikeyimmmmm ikiprensesannesi___ 38+5 bizimde bügun görüş günümüz içimde tarif edemediğim tuhaf bir heyecan var 😅
ikiprensesannesi___ melikeyimmmmm hadi bakalım herşey çok güzel geçsin inşallah sağlıkla gelsin bebiş😍🥰
ikiprensesannesi___ Senacanblt_ hadi Hayır’lısıyla inşallah güzel geçsin görüşmeniz😍sağlıkla kavuş bebeşine 🥰
Seyma190623 Senacanblt_ valla bacım bi günüm iyiyse bi günüm orta şekerli bu aralar aşırı kötü değilim ama ağırlaştımm vucüt yoruluyor doğuradabilirim 😅 senin nasıl gidiyor
prensannesi___ Bnde 18 haftaya girmek üzerimdeyim be Bügün 3 lü tarama yapılacak inşallah bi sıkıntı çıkmaz 1 ay öncesi gittiğimde cinsiyeti erkekdi bügünde rüyamda kız bebek gördüm acaba bna bi süprizmi olcak
ikiprensesannesi___ prensannesi___ Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah çok güzel geçer 🥰❣️
Senacanblt_ Seyma190623 ne var doğumda ya dediğim gün yaklaştıkça tutuşmaya başladım😂 benim arada bacağıma kramp giriyor bebeğin hareketleri sertleşti ve sanki kemiğime vuruyor gibi canımı acıtıyor bir yanım bir an önce doğurmak istiyor bir yanım içimde onun kıpırtısını hissetmek güzel diyor tuhaf karışık duygulardayım