aysenursahinn bir kere kafana takma ben 4 yılın sonunda kaldım doğumum 15 gün sonra hiç sorun yoktu ama tup bebisle oldu 😂 stres en büyük düşman testlerinizi karı koca yaptiniz birşey çıkmadiysa deneyebilirsiniz bence tek bir taktik yok herkesd farklı birşey söylüyor 😂kimi o yumurtlama kitlerini alın idyo kimi stres yapiyo onla olmaz diyo çocuk için ilişki olmasın diyenler var ama okafada isterken mumkun değil benim için görev gibi olmuştu çok yorucuydu 😂 hayırlısı olsun Allah aratmadan en tez zamanda nasip etsin