Size şöyle bir şey anlatayım kızlar hepiniz iyi okuyun. Benim arkadaşım etlik devlet hastanesine gidiyor oradaki doktor hep yanlış ölçmüş çocuk bir doğdu ki zapzayıf olarak çok sıkıntı çektiler. Oysaki doğru ölçüm yapılsa kız ona göre yicek önlemini alacaktı belki de yani bu ölçüm meselesi bana göre çok mühimm. Bende devlete gidicem ama sırf bu yüzden dolayı özeldeki doktoruma da baktırıyorum gerekirse özelde de doğurabilirim