Ben de özel takipliyim her şey haftasıyla gayet uyumlu ilerliyordu. Devlete randevu alıp gittim ilk gittiğim doktorum iki kez gördü gayet iyi diyordu sonrasında doktorum hastaneden ayrıldı ben de devlette başka bir doktora randevu aldım muayene esnasında direkt sana daha önce bir şey dediler mi dedi zaten o an beynim uyuştu diyebilirim nasıl yani ne gibi bir şey dedim karın çevresinde 10 gün kadar gerilik var takip etmemiz lazım gelişmemiş dedi ben şok tabii ki şimdiye kadar kimse böyle bir şey demedi hemen aynı gün 2 saat sonra özeldeki doktoruma gittim hiç böyle bir şey olduğunu söylemeden muayene oldum iki doktor arasında 10 gün kadar gün vardı doktor gayet iyi dedi sonra açıkladım böyle söylediler diye tekrar tekrar ölçüm yaptı ama yine aynı şeyleri söyledi. 2 hafta sonra devletteki tekrar gel demişti fark kapanmış mı bakmak için tabii ki o doktora gitmedim başka önerilen bir doktora randevu aldım ona da bahsetmedim ölçümünü etkilememek için o da haftasıyla uyumlu dedi çok şükür ona da iki hafta önce böyle bir fark vardı dedim şu an görünmüyor dedi böyle bir fark. Doktordan doktora cihazdan cihaza çok fark ediyor kesinlikle kafanızı karıştırmayın hiç 😊 uzun uzun yazdım ama nasıl moral bozukluğu yaşandığını bildiğim için belki iyi gelir diye yazıyorum