adinsmom2 simgemomy bende ilk hamileliğimde 5+2 de gittiğimde sadece kese vardı şu an 2.ye hamileyim 4+6yım bende tam 5+5 olduğum gün randevu aldım çünkü kese gözükse bile bebek gözükmüyor öyle ilkinde çok stres yapmıştım dr şey demişti kese gözükmesi için 25mm olması lazım senin bu haftada 13mm o nedenle bebek gözükmüyor demişti bunda neredeyse 6.haftamda gidicem bakalım inşallah gözükür pzts randevum var
simgemomy Ya aslında şöyle herşeyin yolunda gittiğini bilsem 2 ay doktora gitmesem de olur, ilk gebelik olduğu için gerim gerim geriliyorum
melike__41 simgemomy yani karın ağrılarım olmuyor bende kasık ağrısı felan de yok bi kaç gün önce kasıklarda ağrı olmuştu geçti ama
pozitifanne06 simgemomy ilk kızımda 6. Haftada kese göründü her hafta da gidiyodum 4-5-6da gittim sonra 7de kalp atışı duyulmadi 8. Haftada kalp atışı duyuldu o yüzden bu gebelikte sadece kan tahlili verdim TSH falan sorun olmasın diye. Ultrasona 10. Haftada girdim stres olmamak için