simgemomy Kızlar selam, son adet tarihime göre 2 gün sonra 4+6 olcam en son ayın birinde kan testiyle öğrenmiştim iki gün sonra doktor randevum var kese görünür mü sizce gören var mı erken tarihlerde
Busranur_mnts simgemomy beta değerine göre değişir canım ben 6 haftada görmüştüm kanda kaç çıktı benim 5+2de beta 2 bindi vajinal baktı göremedi
simgemomy aslans daha önce kimyasal geçirdiğim için çokta boşlamak istemiyorum açıkçası en azından bi kere görünürüm sonra doktorun belirlediği tarihte giderim tekrar diye düşündüm
ecemk94 simgemomy kendi şahsım adına ne kadar erken gitmek o kadar iyi diye düşünüyorum. Erkenden takviye başlamak gerekebilir. Kanama alanım varmış mesela erkenden gitmesem öğrenmem için geç olabilirdi belki. Erkenden ilaca başladık ve kanamam olmadan hallettik durumu. İnşallah sizde görürsünüz 🩷
serenayerx 4+6 da ( geçen cuma) biz küçük bir kese görmüştük ama yolk kesesi denilen 2. Keseyi göremedik bu cuma gideceğiz 5+6 olacağız inşallah o da gözükür
simgemomy serenayerx geçen hafta adet olacakmış gibi ağrıların var mıydı canım ya ben ha oldum ha olcam diye diken üstündeyim
melike__41 simgemomy 😅 Bugün kan verdim 1.210 çıktı en son 4 gün önce 81 çıkmıştı bakalım cumartesi randevum var inşallah keseyi görürüz
1_cocuk_annesi simgemomy ben ilk 3+5 daha sonra 5+1 de ikinci defa gitmiştim yine görünmedi. 2 hafta sonra gel dedi doktor. 7+1 de cuma günü tekrar gidicem İnşaAllah bebeişde görünür
simgemomy melike__41 kız maşallah sanada bende 1inde 132yle öğrendim dün akşam 1365 gördüm yükselmiş baya ikimzde de inşallah sağlıklı devam eder
simgemomy Az önce çıktım doktordan normal ultrasonda da vajinal ultrasonda da bişi göremedi kan takibine devam dedi