Güzeller güzeli annelerrr ve anne adayları nasıl geçiyor son günler🥲 biz 33+2 haftalığız ilerde bizi neler bekliyor şuan soğuk algınlığı dışında aşırı sırt ve bel ağrılarım oluyor ara ara küçük sancılar içimden bir his Şubat’ı bekleyemeyecez gibi geliyor inşallah gününde gelirr🫠 sizde durumlar nasılll🌸🌸