Aysenur27 Arkadaşlar yapabildim mi bilmiyorum ama 26 Mart’ta BİM’e yine işimize yarayacak seyler geliyor 🥰 [url=https://hizliresim.com/36Vnrr][img]https://i.hizliresim.com/36Vnrr.png[/img][/url]k
Yasemincifci Aysenur27 ay cok iyi tırnak makası tarak bidr bebek bakım örtüsü alıyım cok teşekkürler canım❤️
Busrababuz Aysenur27 bimin kapısında bekliyorlar ben geçen indirimde 9:02 gece markete gittim çoğu şeyi bitirmişlerdi
Aysenur27 Yasemincifci Ben fiyat uygun diye 3 paket almayı düşünüyorum canım bebişler altı açılınca falan hemen tekrar yapıyorlarmış ya ilk başlarda tecrübesiz anne olarak bu durumu cok yaşarız belki diye 😊
Tomrisinizi Yasemincifci ben 1 paket almistim yeter diye ama yetmedi sonra 1 paket daha harcadim kizim 2 aylik altini acinca kaka yapmaya bayiliyo🤦♀️
Ceviz Aysenur27 evet daha bir bezi yerleştirmeden size hediyeler veriyor pır pırt 😂 Ama sleepy bakım örtüsü büyük yarısı yetiyor bebeğin altıno değişirken ben ikiye kesiyorum öyle kullanıyorum artık 😂
Zeynpatak Aysenur27 gecen indirimde 1 paket almistim bunda da 1 paket alayim bari bikac ayda bir geliyor heralde 😅
Aysenur27 Aycann12 yani evet canım bunlar kullan at olunca batarsa temizliği kolay altını acınca hemen tekrar yapıyorlarmış ya