Asklim
Benim memlekette oldu ilk doğumum sonra tayinimiz çıktı Antep’e, doktor şans işi biraz ilk çocuğun acemiliği bir de her şey olağan akışında zannediyorsun, şimdi yeni yeni anlıyorum ilk doktorun niyetini ama olsun önemli olan sağlıkla kucağımıza alabilmek her şekilde mucize getiriyoruz dünyaya ☺️