Valla benim de tuvalet mesaisi bitmiyor. Özellikle de akşamları el ayaklarım şiş ve koltuktan kalkarken ekstra kasım ağrı oluyor. Sizde de bunlar oluyor mu? Özellikle ilk kalkma ve ilk adımlarda mesana kasık civarında hep bi acı var. Aşıların ilk dozunu oldum ilinci dozu da olacağım arası 6-7 hafta olacak şekilde. Rsv yi ben de düşünüyorum ama rsv sezonu bitimi gibi olacak doğumlar yine de risk varsa tabii ki 34 de olurum. Şeker yüklemesinden korkmayın hiç 3 dilim baklavayı yemediniz mi üst üste arkadaşlar:))