Bende 20+4deyim kasık ağrısı kalça ağrısı oluyor midem de su kaynıyor sanki çok yanıyor, sabahları biraz iş yapayım hemen baş dönmesi başlıyor, ilk hamileliğimde tuvalet sorunum yoktu ama bunda sık sık tuvalet ihtiyacı var, ve en önemlisi hâlâ cinsiyeti netleyemedik🤫 nazlı çıktı bizim ufaklık, ablasını da 6.aya girince öğrenmiştik buda öyle olacak sanırım, hayırlısı ile bu süreci atlatabilmeyi diliyorum