QueenBahar_ nurrana58 canım forumun üst köşesinde 3 çizgi var orda resim yükle var kopyalayıp sonra forumdaki hangi posta yapıştırıyorsun paylaşmak isityorsan paylaşa bilirsin
cerenxertan QueenBahar_ vajınal görüntüydü ona ragmen mı kız acabaa tahminleriniz hep tutuyomuş galıba
cileklimatcha @QueenBahar_ @purplemomm @happymomis @Elamomy Merhaba rica etsem bana da bakabilir misiniz 🙂 Bu usg 10+3 haftalık 🥰
cileklimatcha QueenBahar_ Ayy cok heyecanlandım inşallah biz de kız istiyoruz hayırlısı başta sağlıklı olsun tabi 😍 Elamomy’a da hayırlı olsun cok sevindim kavuşmuş bebişine 🥰💗
berffkaraosmn Bi bu görüntü var geçen ayın bu ay gittim ultrason bozuktu fotoğraf vermedi bende tel çekemedim tahminde yapmadı ama çok merak ediyorum @purplemomm