torika QueenBahar_ Tahmininiz için tesekkürler. 1 kız ve 1 erkek dedi doktor 13.haftada 🥳🥳 inşallah değişmez
maviiss QueenBahar_ teşekkür ederim herşeyden önemlisi sağlıklı olması ama iki kızım var oğlumun olmasını isterim kısmet tabi🙂
cerenxertan QueenBahar_ https://mutluresim.com/image/X0V3Wm https://mutluresim.com/image/X0VoWj Benim iki görüntü car biri 10 haftalık biri 7 büyük olan vajınal görintü tahmin yaoabilir misin
QueenBahar_ nurrana58 canım forumun üst köşesinde 3 çizgi var orda resim yükle var kopyalayıp sonra forumdaki hangi posta yapıştırıyorsun paylaşmak isityorsan paylaşa bilirsin
cerenxertan QueenBahar_ vajınal görüntüydü ona ragmen mı kız acabaa tahminleriniz hep tutuyomuş galıba