Bizim ki de 14+5 ama bize söylemediler cinsiyeti hatta bize ultrason resmimizi de vermedi doktor bende o anki şaşkınlıktan bişey konuşamadım soramadım da Allah nasip ederse inşaAllah yarın sonuç göstermeye gittiğim de sorucam inşaAllah bu arada hayırlı olsun sevindim sizin adınıza Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah