Ceren2406 benimde kanamam başlamıştı beş haftalıkken adet gibiydi hatta hemen gittim doktora alttan baktı keseyi gördü içindeki sıvısını gördü bide ama kalp atışı falan erken daha dedi ama yinede verdi progestan kullanıyorum bir haftadır bitmişti kanamam şuanda sadece kahveye dönük böyle bordo çürük vişne gibi olur ya öyle gelmiş bende panil yaptım şuan normal mi anlayamadım