3+5 te kanama ile öğrendim 4+3 te yine kanama ile gittim öğrendiğim zaman haliyle kese yoktu ama Östrofen ve Progestan başladı en kötü fazladan hormon almış olursun dedi. 12 bitti hala kullanıyorum hala da ara ara gelir. Doktordan doktora değişiyor demek ki