HazalGonca Kızlar ben 8 haftalık oldum bugün. 5 haftalıkken gittim doktora boş gebelik olabilir diye korkuttu beni ama o zaman betam 17 bindi. Sonra hastanemi değiştirdim 6. Haftamda tekrar gittim kesen çok büyük boş gebelik olamaz bebek yeni gelişiyor daha dedi ve bebeği yine göremedi.yarın hastaneye gidicem bir dahaki hafta gel bebeği artık görürüz dedi. Ben de büyük bir heycanla bekliyorum. Ama bende kusma mide bulantısı bel ağrısı sürekli uyku durduk yere ağlama nerdeyse büyün hamilelik belirtileri aşırı şekilde var. Demek istediğim doktorlara bakmayın 8 haftalık oldum yarında göremiycek belki bebeği. Bazı insanlar 3 aylık oluyor da öyle görünüyo bebekleri. Rahat olun bence sizin de benim gibi geç görünücek bebeğiniz.
Amyleec 5 haftalıkken gittiğimde benim de kese görünmüştü ama embriyo yoktu henüz 6 haftalıkken gittim kese daha büyümüştü ama doktor embriyoyu göremedi boş gebelik olabilir dedi o zaman çok üzülmüştüm ama çok şükür 7+5 'te hem embriyoyu gördük hem kalp atışlarını, kusmalar 8 haftalıkken falan başladı siz de biraz sabırlı olun ve bu süreçte hamileliği kafanızdan çıkarın ben öyle yapmıştım kalp atışlarını duyana kadar
HazalGonca Zeyno16 aynen canım hayırlısından ötesi yok. Her insanda farklı oluyor malesef Rabbim nasip ettiyse görcez inş 🙏
Aliyee2 Zeyno16 canim bana 3 haftalik dediginde 1300 lerde cikmisti bence degerin gayet normal icini ferah tut
Zelihaurgun Zeyno16 ben de kimyasal gebelikten sonra hamile kaldım kese göründü bir türlü bebek görünmedi çok korktum boş gebelik olacak diye de olmadı şükür alttan baktır mutlaka öyle görünüyor
Askkokuluyavrum Zeyno16 canim hic tedirgin olma Allah’ımın izniyle hic birşey olmaz sağlıkla gelir sen gönlünü ferah tut duanı eksik etme 🙏🙏🙏 bende öyle düşünüyordum hep hic belirtim yoktu çok şükür 14. Haftadayız
Zeyno16 Zeyno16 idrar testinde pozitif görüyosn ama daha sonra adet gibi kanaman olyo düşüyo cnm. Yanii ultrasnda görlmyo.