Zeyno16 2 günde bir değerin yükseliyorsa boş gebelik değildir canım benimde çok erken öğrendim gebeliğimi 1.5 hafta keseyi bile göremedik 2 günd evir kan testi verdim her ihtimale karşı değerlerim normal seyrinde yükseldiği in doktorum korkmamamı normal bir gebelik olduğunu sadece çok küçük olduğu için göremediğimizi söylemişti♥️