Kızım 38 gündür küvezde kendi kendine nefes almaya başlayalı 15 gün oluyor kilosu 2 emme denemesi bir türlü yapmıyorlar ve teması bile geç yapmıştık bu tür şeylere dikkat etmiyorlar mı unutuyorlar mı bilmiyorum ama 23. Günde temasımız oldu ve temas sürelerimiz git gide kısalıyor keyiflerine göre 2 dk 3 dk 10 dk gibi yani artık bebeğimi eve getirmek istiyorum dayanamıyorum gün geçtikçe ayrı kalmak daha da ağır geliyor imzayla çıkaranlar varsa ne durumdayken bu kararı aldınız ve daha sonrasında sorun yaşadınızmı