bebistakibi Kızlar en erken dpo kaç iken gebelik testinde öğrendiniz ? Dpo 9 test yapmak istiyorum ne kadar bekleyim ? 🌸🌸
AdaKaranfili bebistakibi bugün adet günüm. Bugün öğrendim 🥰 diğerlerini adetten öncede ogrenmisdim. Bu seferkini bilerek bekledim. Geçen ay olmayınca bu ay boşuna umitlenmek istemedim. Ama testi yapar yapmaz çift çizgi cikti
bebistakibi damla6565 aaa çok iyi peki erken gebelik testi miydi ve markası neydi 🌸 bu arada çok sevindim hayırlı olsun
bebistakibi Cimcime30 evet bu da önemli bi soru . Ovulasyon testiyle de öğrenenler varmış . Denesek çıkar mı
damla6565 bebistakibi önce normal gebelik testi yaptım çok silik çıktı sonra prodector erken gebelik testi aldım onda belirgin çıktı kan verdim 103 ile öğrendim 🌸
bebistakibi asil15 regl 12sindeydi . Ondan sonra 1 dolu 1 boş . Yumurtlama ve öncesi gün , çatlama günü ilişki oldu .
asil15 bebistakibi söyle soyliyim dollenme 10 12 gunde oluyor artı ben regli günü negatif gördüm 3. Gun silikde olsa pozitif gördüm bence erken yapıp stres olmayın eğer gebelik varsa zaten regli olmazsınız erken öğrenme daha büyük stres
asil15 bebistakibi birde bu şekilde regliye 1 hafta yada 5 kalana kadar devam etmelisiniz ben regli gününden itibaren 17. Gun gebelik olmuş
bebistakibi Gokturkmom_ Allahııım daha da çok sevindim sağlıkla huzurla büyüsün 🌸🤭 bize de dua edin lütfen