Ayse1_ 5 dk da 1 kasılıyorum nişanım da geldi acile gittim sancı yok diyip gönderdiler ne zaman gideceğim ben resmen kıvranıyorum
Ayse1_ Nilaypinar çok teşekkürler ben iyiyim sadece dikişlerime dikkat ediyorum çok oturamıyorum bebeği küveze atmadılar 24 saat sonra taburcu olduk evimize geldik