En fazla 3 4 saat uyuyorum, karnımı patlayacak gibi gergin hissediyorum ve sağ bacağım komple tutulmuş bir şekilde kalkıyorum. Bebek henüz 2500 gram bile değil ben mi çok dayanıksızım, umarım son güne kadar bebeği düzgünce taşıyabilirim, sizde durumlar ne?