betealt Sevgiiss ilçede yok. Şehir merkezine gitmem gerekiyor. 2 hafta sonra şehir Hastanesi’ne gidip randevu alacağım. Şuan maalesef götürebilecek kimse olmadığı için tatili beklemem gerekiyor
betealt Gamzeee__ ben de subat- Mart gibi özele geçmeyi düşünüyorum ama doğuma yetişir miyim korkusu oluyor. İlcedeyim. Şehir merkezinde özele gidecem
Gamzeee__ betealt valla bende şubatta geçen kartlar bu ay son sonrası rahata çıkıyor doğumu özelde yaparım haksızlık olmasın ilk çocuk ful özel🥳bu garibime kısmet olmadı