Gamzeee__ betealt Merhaba aynı durumdayız 17. Hafta halen cinsiyet bilmiyorum kız dedi erkek dedi kaldık bu gidişle detaylıda öğrenirim yada doğum😢
betealt Gamzeee__ ben de subat- Mart gibi özele geçmeyi düşünüyorum ama doğuma yetişir miyim korkusu oluyor. İlcedeyim. Şehir merkezinde özele gidecem
betealt Sevgiiss ilçede yok. Şehir merkezine gitmem gerekiyor. 2 hafta sonra şehir Hastanesi’ne gidip randevu alacağım. Şuan maalesef götürebilecek kimse olmadığı için tatili beklemem gerekiyor