2 tane oğlum var doğurdum erligi geçtik cavusouk bitti komutanlığı terfi ettim ben yapımda yayında emeği geçen herkese teşekkürler küçük oğlum ay sonuna doğru 2 yaşına girecek büyük Nisan’da 4 oluyo artı yönleri var büyüdükçe birbirelrne arkadaş oluyolar ben işimi hakkederken beraber oynuyolar ev işlerinde küçük küçük yardım ediyolar eksi yönü çok didişme baz3n bol kavga herşeye yetisememe sorunsalı en çok da kendime yetisemiyorum kendimke ilgilenmeye 5 dakika oturmaya zamanım yok otursam biri tepemde bitiyo 21 ay araları ikiz gibi büyütüyoruz ama nasıl büyütüyoruz uyku yok sürekli uyaniyo küçük,büyük oğlum gece uyanirsa bı sefer kalkar suyunu içer yatar küçük meme bağımlısı bırakmıyo hala emiuo su an bile sen düşün 4 yıldır hayrat gibi emziriyom bunaldim iyice 😭