bebeklerim__ aselinannesi38_ ay bende hamileliğim tam balayi denilen 2.trimestirda neler çektim o disten🤦♀️
deletedmom43191 aselinannesi38_ çürük vardır o zaman benimde öyle dis kulak bas ağrısı yaşamıştım 4 gun ağrıyı cektim 5.gün cektirdim
aselinannesi38_ deletedmom43191 evet aşkım çürük var ama çektirmeye korkuyorum Dr hamilelikte belli dönemde çekim yapılabilir dedi ben korkuyorum bebeğe zarar verir diye
deletedmom43191 bebeklerim__ iyiyim bebeğim.huysuz onunla uğraşıyorum hava aşırı rüzgarlı.birsey yapamıyoruz 😔😔😔😔 sen nasılsın napıyosun
juli_naz bebeklerim__ günaydın bebem …evde olurum bugün diye düşünüyorum 🤔 ama bilemem belki çıkarız.. misafir de gelebilir 🤣ve hava çok soğuk onuda dusununce evde dur diyorum kendime 🙄
bebeklerim__ juli_naz askim Ankarada cok soğuk bence de dur evde 😂😂😂😂 juli aplamiz nerelerdesiniz efnim
juli_naz bebeklerim__ ayy kış tatili kuzum 🙄kuzenimin kızı geldi bana eee benim kızla hep gezmelerde bizde araba ile onlara şoförlük yaptık 😄oğlusum da gözünü açtı teyzesi uyumuyor artık ilk haftalarda gibi 🤣ama siz aklimdasiniz ben takip ediyorum 🥰
deletedmom43191 aselinannesi38_ bende emzirirken çektirdim hep bi sikinti yasamadim hangi disin ağrıyo