bebeklerim__ Güzellerim nasılsınız napiyosunuz? Hafta sonu sohbeti olsun.. uyudunzmu Yarın pazar kimler neler yapacak ?♥️🤭 Eşim ve oğlum sanırım köye gidecek bende kızımla avm gitmeyi düşünüyorum ama bilmiyorum 😅
Herseydenbiktim bebeklerim__ Dizi izliyorum hayatim yarın evi temizlicem hep olduğu gibi😂 sonra yine oğlumla ilgilenip dizi izlicem
ikiprensesannesi___ bebeklerim__ Oturmuşum çay içiyorum kücük kızım uyudu büyüğünün uyumasını bekliyorum yarın çıkabilirsem kendimi iyi hissedersem alışverişe çikmak istiyorum çıkamasam da pazartesi günü randevum var hastaneden sonra ya kalacak bakalım
Fatma_furkan1996 bebeklerim__ oğlumu uyuttum televizyon izliyorum bende eşim yok çalışıyor😕sabaha karşı gelicek bende yarın avm’ye gitmeyi düşünüyorum birkaç eksiklerim var onları alıcam çıkmam lazım zaten ciddi manada bunaldım
deletedmom43191 aselinannesi38_ çürük vardır o zaman benimde öyle dis kulak bas ağrısı yaşamıştım 4 gun ağrıyı cektim 5.gün cektirdim
aselinannesi38_ bebeklerim__ hayır canım gitmedim hava soğuk baya kızımda hasta falan olur diye çıkmadım dışarı
bebeklerim__ Herseydenbiktim ne izliyorsun askim kiz bu hafta sonu annelere gitmeyi ikna edecektin ya 😪
Herseydenbiktim bebeklerim__ Bu hafta sonu değil kız haftaya 🥹 gidelim dedim yok dedi haftaya gitmezse kavga kiyamet
bebeklerim__ ikiprensesannesi___ kendime yazmayı unuttun ama olmazs🤭 oyyy inşallah çıkabilirsin. Ailecek mi istiyorsun tek mi ? Oy oğlusu gormeyeee🥲 ismi belli oldumuydu paşamin
ikiprensesannesi___ bebeklerim__ ahahahah evet kendime 🤣yok kocamın acelesi yokmuş daha belli değil 🤣🤣❣️yok qurbane ailecek çıkamam eşimle çıkariz anca hava çok soğuk ve benim dışarıda çocuklarla ilgilenecek hiç halim yok panda gibiyim 🤣
bebeklerim__ ikiprensesannesi___ haahqhhq doğunca koyacak galiba 😅😅o zaman tek başımıza misss sakkince😅