Rabia-Bay44 Ayten01 Özel batı hastanesi selami erdem 2 kez serklaj oldum kendisinde sonrasında muayenelere de ona gitmeye başladım memnunum ama erken doğum riskim var yani doğumum orda mı olur mardinde mi bilemiyorum
Rabia-Bay44 tugbaustuntas Size de geçmiş olsun ben iternettw baktığımda mukus tıkacı diyor normal diyor ama insan güvenemiyor sormakda fayda var
Rabia-Bay44 cilekokulum00 Sizin haftanızda akıntı olması normaldir ama o haftalarda ille akıntı oluyor ama tabi doktora mutlaka sorun kuşku kalmasın