elinaz1 benim önce bacaklarımda oldu sinek ısırığı sandım, uyuz oldum sandım, her şeyi düşündüm. İki üç hafta sonra boynumda çıktı o kabarcıklar her yerim kaşınıyor. Doktora gittim kan testi istedi gebelik kolestazı olabilir bakalım dedi cildiyeye de gidebilirsin dedi sonucu bekliyorum yeni gittim. Eğer kolestaz ise ciddi bir durum o yüzden siz de gidip bir baktırın bence.