Beyazem- kartanesi___ ben geçen ay doğum yaptım hemşirenin kullandıklarını yazayım Alt üst takım ayaklı İç zıbın Şapka Eldiven Çorap 1 numara bez 1 tane penye battaniye Alt açma örtüsü koymuştum kullanmamışlar Umarım yardımcı olur
Busraaaakkk kartanesi___ Benim doğumumda mart ayına geliyor. Ben de hemşireye; 1 tane kısa kollu zıbın 1 tane ayaklı tulum 1 tane şapka 1 eldiven 1 tane bez 1 tane de penye battaniye koyacağım
Yazmelegi_ kartanesi___ çorapta koyun bizden hastane istemişti üşür diye ekstra çorap koymustuk çoraplı olan takım yetmiyormus