aselinannesi38_ kartanesi___ canım ebe benden sadece Alt üst takım Zıbın Bez Şapka ve eldiven Birde battaniye veya muslin örtü istemişti bir tane olsa yeter demişti
aselinannesi38_ kartanesi___ aynen canım devlette fazla verdiğin şeyler geri gelmiyor diyenleri duydum ben özelde yaptım kızımın kıyafetlerini koyduğum mini hurca kadar verdiler
osimdiannee kartanesi___ hemşireye verilecekler yeterli aşkım ama ne olur ne olmaz yedeğini çok tut. Mesela ben battaniye bir tane koymuşum kızım kusmustu annem çevire çevire bir hal olup en sonunda eşimden gelirken battaniye istedim 🤣
aselinannesi38_ kartanesi___ oy maşallah teyze balına sağlıcakla gelsin kuşum inşallah ❤️🙏 bizde bugün 23 olduk teyzoşu daha çok varrrre bizeee
furkanefe2941 kartanesi___ mayis ayı ortasi doğumlu oğluma bile giydirmistim ben ayaklı pijama altından tercih sizin 🌸
kartanesi___ aselinannesi38_ Maşallah Allah bağışlasın ikisini de😍🥰benim ilk gebelik kızım geliyooooo😍🥲🎈
aselinannesi38_ kartanesi___ saol canım Allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıcakla kucağına al prensesi