onal7 15-16 çok fazla kendini hazır hissetmiyor belliki
Gün içerisinde daha çok üzerinde dur geceleri uyuduktan sonra bezlemeyi dene istersen
Eğer hala devam ediyorsa gündüz tuvalete gitmemeye biraz zaman ver benim gibi.. O sırada bezin nekadar kötü olduğunu felan anlat..
Hala yapmak istemiyorsa zorlama gerçekten her çocuk 2.5 yaşında öğrenecek diye birşey yok.. Kendini öyle bi mecburiyette hissetme canım demekki hazır değil yapmak istemiyor. Tabi ara verincede çok uzun verme 2 hafta ideal sonra tekrar denemeye başla ve ara verdiğin sürede bile herzaman tuvalete gidelim mi balıklara çiş gönderelim felan de tuvaleti unutturma yani hep aklında oraya gitmesi gerektiği olsun.. O gitmek istemezse sen git otur mesela ben yapayım ozaman de koşarak git oyun haline getirsin
Yani eşimle biz ben yapacam ben yapacam diye oyun bile oynamıştık sonra oda hayır ben demişti öyle yapmıştı..
Çok karmaşık bi süreç ama oyunla şakayla bir şekilde sabırlı olarak bağırmadan korkutmadan atlacaksınız bu süreci.. Kendini üzme, moralinide bozma canım
Dediğim gibi her çocuk pat hemen öğrenecek diye bir şey yok ❤️