onal7 benim kızımda 22 aylık bende 1-2 ay sonra başlamak istiyorum 3 aylık hamileyim bende doğuma kadar alışsın istiyorum bide yazın biz çok dışarı çıkıyoruz 2. Çocukta başlarda çıkamayız ama yine çıkarız dışarı çıktığımızda düzeni otursun istiyorum hem yenidoğanka uğraşıp hemde çiş alıştırma sürecine başlamak istemiyorum o dönem kızım çişe alışacak diye de eve tıkalı kalmak istemiyorum bakalım başarabilecekmiyiz ama 13-14 aylıkken kakasını tuvalete yapıyordu zorlandığı için ben hep kakasını tuvalete yaptırıyordum o zaman alışmıştı söylemeye kakası gelince söylüyordu direk tuvalete gidiyorduk ama sonra işte başka şehire Alilerin yanına gittik 1-2 hafta orada kaldık aparatı olmadan tuvalete otutturmak istemedim o yüzden bezine yaptı sonra gelince de eskisi kadar söylememeye başladı kakada yine bi şeyimiz olduğu için belki kolay alışır bilemiyorum bakalım ama benim kızımda lazımlığa oturmuyor hangisine oturucaksın diyorum lazımlığa oturmak istemiyor bende tuvalet aparatı almıştım direk ona yapmaya başladık ama eminim başlarda zor olur bile hamileyken üstelik ama alışır zamanla