ilkiminannesi mom28_ neden devam edilmedi benimde bugün 7 buçuk 8 çıktı ama 7 si kontrol var ve Estrofem 4 e çıkarıld
mom28_ ilkiminannesi estrofem hep devam ettim günde 3 transfer sonrasıda ettim transfer 5 gün oncesi kontrol oldum 8.5 dediler 5 gün daha estrofem içtim yani biraz daha kalınlasmıstır büyük ihtimalle transfer gününde sizin belli oldu mu transfer gününüz
melikemm2708 Ftmn123- ay hayırlı olsun canım. Bende adetime 2 gün kala test yapmıştım aynı böyle öğrenmiştim. Sonraki günlerde tekrarla koyulaşma varsa artıyordur. Veya direkt kan verebilirsin. Tekrar hayırlı olsun inşallah 🤲🌸
ilkiminannesi mom28_ Bugün gittim kontrole çarsamba tekrar kontrol var ama zaten regl 19. Günü dedi doktorum
mom28_ ilkiminannesi sizin kalınlık benden iyi ilerliyor gibi çünkü ben transfer 5 gün öncesi 8. 5 tu sizin şimdiden 8 olmuş dahada zaman var inşallah güzel haberi alırsınız
fztanne_ Ftmn123- bence bi iki tane daha yapın derim. Bu testler bende çok kez yalancı pozitif çıkardı
mom28_ ilkiminannesi ilk adetle başlanmıyormus ben hemen başlar sanmıstım görüşmeye gidecegim bakalım ne derse henüz belli degil