Ftmn123- Kızlar idrarım az diye 2 test yapmıştım biri ilki negatif di bu seferde idrarım azdı fakat idrarımı teste damlattımda direk 5 dakika da çıktı sizce varmı markası awoks erken gebelik testi?
yagmurandrmk Ftmn123- çizgi gözüküyor ama tam olarak ifade ettiğiniz şekilde durumu kavrayamadım yukarıya çıksın diye yazıyorum her şey gönlünüzce olsun İnşallah vardır ♥️
Ftmn123- ilkiminannesi Ama 2 tane yaptımda ilki negatif çıktı 14 :21 de bununda 15:51 de yaptım ilk 5 dakika da çıktı neden böyle oldu acaba?
fztanne_ Ftmn123- bence bi iki tane daha yapın derim. Bu testler bende çok kez yalancı pozitif çıkardı
ilkiminannesi Ftmn123- bazen test sonuç vermiyor yanlış veya bozuk olabilir kan en garantisi hiç bu testlerle kafanızı yormayın bence
ilkiminannesi mom28_ neden devam edilmedi benimde bugün 7 buçuk 8 çıktı ama 7 si kontrol var ve Estrofem 4 e çıkarıld