Bende 5 sene önce sırf normal doğumdan korktuğum için özele gittim ve kesinlikle normal doğumda kendime guvenmedigimi ve korkularimin olduğunu söyledim doktorum tam bı normal doğum yanlısıydı şu da doğum yapalım çatın müsait falan dedi her teblifi sundu ama kabuk etmedim oda sezeryan a aldı zaten kendine guvenmezsen yapamazsın dedi ve sezeryan oldm