Kızlar hayırlı sabahlar. Ben normalde devlete takipliydim.ama panik atağım olduğu için isteğe bağlı sezeryan istiyorum.bu yüzden özele gittim doktorla görüştüm. Acele etme zamanı gelince birlikte karar verelim dedi ama ben normal doğum istemiyorum zaten böyle bir durum olsa devlete devam ederdim.Bu durumda ne yapmalıyım ? Yaşayan var mı ?Lütfen yardımcı olun. Normal doğumu düşünmek bile strese sebep oluyor 😔hastane sorumlusuyla görüşmek aklıma geldi sizce doğru olur mu ?