Yasminkenan Kuzey Aras söylemesi daha hoş kesinlikle 😍 Ayyy ne güzel 6 ayda isne karar vermiş gibi bişey olmuşsunuz. Biz 37+6 olduk bugün ama hala ismimiz yokk 🥲 Beliz, Elis ve Nil Deniz arasında kaldım. Benim adım Yeliz eşimin adı Oğuz yine Z ile biten isimle bize uyumlu mu olsa diye anca eleyebildim isimleri 😅