prenses99 Gmzle benimde aynı kaşık ağrım var havalar çok soğuk ayaklarım üşüdü yada enfeksiyon diye düşünüyorum
nina26 Gmzle ayni dediginiz yerde benimde agrilarim vardi ultrasyonda bobregimle alakali oldugunu soylediler genislenme varmis. ama ben 33 haftaligim
Gmzle nina26 ben daha yeni ultrason çektirmiştim böbreğim agrisigi için enfeksiyon var ısrar yolu enfeksiyonu o yapar mı acaba