Gmzle Kızlar 23 haftalık gebeyim bugün karnımın sağ trafinda hafif ağrı var kasik değilde biraz üstü karin bosluguma da vuruyor üşütmeden olur mu böbreğime de buruyor arada ya da normal mi bu ağrı
nina26 Gmzle ayni dediginiz yerde benimde agrilarim vardi ultrasyonda bobregimle alakali oldugunu soylediler genislenme varmis. ama ben 33 haftaligim
zeh6363 Gmzle benim sağ bacağımın kasık bölgesinde bıçak saplanır gibi oluyor ve ağrı başlıyor Bi kaç saniye
prenses99 Gmzle benimde aynı kaşık ağrım var havalar çok soğuk ayaklarım üşüdü yada enfeksiyon diye düşünüyorum