Utkum ya birde internette şöyle birşey okudum oda dikkatimi çekti. Genelde kendi doktorlarımız demiyor tetanoz aşısını sağlık ocağından haberdar oluyoruz. Şöyle yazıyordu;sağlık bakanlığından aşılar gittiği için ebeler yaptıkları her aşıdan prim alıyormuş. Benim aile hekimine bakan ebe geçen haftalarda gittiğimde Yoktu başka ebe vardı ona durumu anlattığımda doktorun öyle dediyse yaptırma demişti. Bugün de kendi hekimimin ebesi yaptır düşükle sonuçlanmasın dedi. Birde özelde yapacağımı söyledim eminmisin belki orda o doktora değilde başka doktora yaptırabilirsin oyüzden sen aşını ol dedi. Aklımada acaba prim olayı doğrumu oyüzden mi ısrar etti die düşündüm. Yani ne yapacağımı bilemedim. Doktorumada güvendiğim için o nerde onu yapacağım. Allah büyük hayırlısı neyse o olsun.